No 2. līdz 6. oktobrim  visā Latvijā notiks akcija „Dienas bez rindām”, kurā valsts un pašvaldību iestādes konsultēs iedzīvotājus par e-pakalpojumu lietošanu. Akcijas mērķis ir mudināt iedzīvotājus vairāk izmantot pašvaldību un valsts piedāvātos e-pakalpojumus.

Saulkrastu valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs arī šogad no 2.līdz 6.oktobrim piedalīsies ikgadējā informatīvajā akcijā „Dienas bez rindām”. Aicinām iedzīvotājus gūt iedrošinājumu izmantot elektroniskos pakalpojumus un izmantot iespēju personīgi pārrunāt interesējošos jautājumus par elektroniskajiem pakalpojumiem klātienē.

Saulkrastu novada iedzīvotāji konsultācijas un praktisku atbalstu e-pakalpojumu lietošanā klātienē varēs saņemt Vienotajā valsts un pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Raiņa ielā 8, Saulkrastos, klientu apkalpošanas centra darba laikā.Tuvāka informācija pieejama ŠEIT.

Atgādinām – lai varētu izmantot e-pakalpojumus, kuriem ir nepieciešama lietotāja identificēšana, uz konsultāciju nepieciešams ņemt līdzi eID, e-paraksta vai internetbankas autentifikācijas līdzekļus.

Ikgadējo informatīvo akciju „Dienas bez rindām” kopš 2015. gada īsteno Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) kopā ar vairāk nekā 80 valsts un pašvaldību iestādēm.

Kā informē VARAM, 2016. gadā akcijas „Dienas bez rindām” ietvaros veiktais socioloģiskais pētījums liecina, ka izmantot elektroniskos pakalpojumus visvairāk attur bailes no iespējamiem pārpratumiem vai kļūdām, tādēļ iedzīvotāji labprāt izvēlas personīgi pārrunāt interesējošos jautājumus klātienē.

Liela daļa pētījumā aptaujāto iedzīvotāju atzīst, ka neprot pietiekami labi strādāt ar datoru un internetu. Pētījums apstiprina, ka praktiska palīdzība un iedrošinājums ir efektīvākais risinājums ieradumu maiņai.

Tālrunis informācijai – 67142530.