Saulkrastu novada dzimtsarakstu nodaļa
Dzimtsarakstu nodaļa | Pieņemšanas laiki |
Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu novads, LV – 2160 | Pirmdienās no plkst. 11.00 – 12.00 un no plkst. 13.00 – 18.00 Ceturtdienās no plkst. 9.00 – 12.00 un no plkst. 13.00 – 18.00 |
Dzimtsarakstu nodaļas darbinieki | |
Dzimtsarakstu nodaļas vadītāja | Baiba Meldere |
Dzimtsarakstu nodaļas vadītājas vietniece | Agnita Dreiblathena-Kronberga Tālr.66956448 |
Dzimtsarakstu nodaļas galvenie uzdevumi
- Dzimšanas, laulības un miršanas reģistrācija Saulkrastu novadā.
- Vārda, uzvārda un tautības ieraksta maiņa.
- Civilstāvokļa aktu reģistru atjaunošanas, labošanas, papildināšanas un anulēšanas lietas, pamatojoties uz ieinteresētās personas iesniegumu vai tiesas spriedumu.
- Labojumu un papildinājumu veikšana civilstāvokļa aktu reģistros, pamatojoties uz ieinteresētās personas iesniegumu, tiesas spriedumu vai administratīvu aktu.
- Atkārtotas civilstāvokļa aktu reģistru apliecības un izziņas izsniegšana.
Dzimtsarakstu nodaļas sniegto pakalpojumu aprakstu skatīt šeit.
2023. gada 25. janvāra domes sēdē tika pieņemts lēmums par Saulkrastu novada dzimtsarakstu nodaļas maksas pakalpojumu cenrāža apstiprināšanu.
Saskaņā ar lēmumu, noteiktajai maksai par pakalpojumiem piemēro šādus atbrīvojumus:
- no pakalpojumu cenrādī 2. un 3.punktā noteiktās maksas par pakalpojumu atbrīvo daudzbērnu ģimeni, uzrādot “3+Ģimenes karti”, ja vienam no laulību slēdzējiem deklarētā dzīves vieta Saulkrastu novada pašvaldības administratīvajā teritorijā ne mazāk kā 12 mēneši pirms laulības noslēgšanas;
- savu dzīvesvietu Saulkrastu novada pašvaldības administratīvajā teritorijā deklarējušie laulības slēdzēji tiek atbrīvoti no 1., 2.un 3.punktā minēto maksas pakalpojumu samaksas:
- 100% apmērā – ja abi laulības slēdzēji ir personas ar 1. vai 2.grupas invaliditāti un/vai normatīvajos aktos noteiktā kārtībā ir piešķirts trūcīgas mājsaimniecības statuss;
- 50% apmērā – ja viens no laulības slēdzējiem ir persona ar 1. vai 2.grupas invaliditāti un/vai normatīvajos aktos noteiktā kārtībā ir piešķirts trūcīgas mājsaimniecības statuss.
- Samaksu par cenrādī 4.punktā minēto pakalpojumu nepiemēro gadījumā, ja saskaņā ar 03.09.2013. MK noteikumu Nr.761 “Noteikumi par civilstāvokļa aktu reģistriem” punktu Nr.4, dzimtsarakstu nodaļas nodrošina laulības reģistrāciju ārpus dzimtsarakstu nodaļas telpām slimās personas vai personas ar īpašajām vajadzībām atrašanās vietā (slimnīcā, pansionātā u.tml.), ja attiecīgā persona nav transportējama un to apliecina ārstniecības iestādes atzinums.
- Pakalpojumu cenrādī 2. un 3.punktā noteiktajai maksai par pakalpojumiem piemēro 50% atbrīvojumu, ja vienai vai abām personām, kuras vēlas noslēgt laulību, deklarētā dzīves vieta Saulkrastu novada pašvaldības administratīvajā teritorijā ne mazāk kā 12 mēneši pirms laulības noslēgšanas.
- Pakalpojumu cenrādī 5. un 6.punktā noteiktajai maksai par pakalpojumiem piemēro 50% atbrīvojumu, ja viena vai abas personas, kuras vēlas ceremoniju, deklarētā dzīves vieta Saulkrastu novada pašvaldības administratīvajā teritorijā ne mazāk kā 12 mēneši pirms laulības noslēgšanas.
- Samaksu par 5. punktā minēto pakalpojumu – svinīgā ceremonija – kāzu jubilejas atzīmēšana – nepiemēro gadījumā, ja tiek atzīmēta zelta (50 gadu), dimanta (60 gadu) vai briljanta (70 gadu) kāzu jubileja un ja vismaz viens no kāzu jubilejas atzīmētājiem savu dzīvesvietu deklarējis Saulkrastu novada pašvaldības administratīvajā teritorijā ne mazāk kā 12 mēneši pirms atzīmējamās ceremonijas.
Ceremoniju zāle
Ceremonija brīvā dabā