Algu subsīdijai daļēji nodarbinātiem darbiniekiem no šā gada 8. aprīļa var pieteikties plašāks darba devēju loks. Atbalstam var pieteikties arī uzņēmumi, kuru mēneša ieņēmumi, salīdzinot ar attiecīgu 2019. gada periodu, ir samazinājušies vismaz par 30%.

Covid-19 ietekmētie uzņēmumi algu subsīdijai daļēji nodarbinātiem darbiniekiem par martu, ņemot vērā vienu vai otru ieņēmumu samazinājuma kritēriju, var pieteikties līdz šā gada 15.aprīlim, iesniedzot pieteikumus algu subsīdijai VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmā. Savukārt pieteikums atbalsta saņemšanai par aprīli būs jāiesniedz līdz 15.maijam utt. par nākamajiem mēnešiem.

Tāpat kā līdz šim, algu subsīdijai var pieteikties arī tad, ja uzņēmuma ieņēmumi konkrētajā 2021.gada atbalsta mēnesī, salīdzinot ar 2020.gada augusta, septembra un oktobra vidējiem ieņēmumiem, ir samazinājušies vismaz par 20%.

Lai saņemtu atbalstu, iesniegumā jāpamato, ka uzņēmuma ieņēmumu samazinājums ir saistīts tieši ar Covid-19 izplatības dēļ noteiktajiem saimnieciskās darbības ierobežojumiem.

Atbalsta pasākuma ietvaros darbinieks saņems atbalstu 50% apmērā no mēneša vidējās bruto darba samaksas par laiku no šā gada 1.augusta līdz 31.oktobrim, bet ne vairāk par 500 eiro. Savukārt darba devējam būs pienākums piemaksāt starpību starp algas subsīdiju un darba samaksas apmēru.

Algu subsīdijas būs pieejamas līdz brīdim, kamēr spēkā būs valdības noteiktie ierobežojumi saimnieciskajai darbībai, kas saistīti ar epidemioloģiskās drošības pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai.

Plašāka informācija par pieejamo atbalstu algu subsīdijai, tā apmēru un pieteikšanos tam pieejama VID tīmekļvietnes sadaļā“COVID-19”.

Jautājumu un neskaidrību gadījumā aicinām zvanīt uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, kā arī uzdot savus jautājumus rakstiskiVID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā(EDS) sadaļā “Sarakste ar VID”. Zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja zvana laikā pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.