Saulkrasti

Saulkrastu novada pašvaldība aicina pievienoties savai komandai Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītāju.

Prasības pretendentam:

  • augstākā izglītība Finanšu vai grāmatvedības jomā;
  • vismaz piecu gadu pieredze līdzīgā amatā;
  • praktiskā pieredze pašvaldību grāmatvedības uzskaites jomā, gada pārskatu sagatavošanā;
  • zināšanas pašvaldības iestāžu finanšu plānošanā un grāmatvedības uzskaitē;
  • pašvaldību grāmatvedības uzskaiti reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana augstā līmenī;
  • grāmatvedības uzskaites programmas HORIZON pārzināšana augstā līmenī;
  • prasme strādāt ar citām elektroniskas datu apstrādes sistēmām – Valsts kases sistēmu, EDS, internetbanku sistēmas u.c.;
  • prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu informāciju un noteikt prioritātes, pārzināt dažādas darbības jomas;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī.

Galvenie amata pienākumi:

  • plānot, organizēt un kontrolēt Finanšu un grāmatvedības nodaļas darbu, atbildēt par nodaļai uzdoto darbu izpildi, nodrošināt nodaļas darba nepārtrauktību;
  • vadīt Finanšu un grāmatvedības nodaļas personālu;
  • sagatavot lēmumu projektus un priekšlikumus Saulkrastu pašvaldības novada Domes un tās komiteju sēdēm savas kompetences ietvaros;
  • piedalīties un kontrolēt budžeta projekta izstrādi nākamajam saimnieciskajam gadam;
  • piedalīties normatīvo aktu projektu izstrādē un ieviešanā nodaļas kompetences jomās;
  • nodrošināt vienotu grāmatvedības uzskaiti visās pašvaldības iestādēs;
  • kontrolēt pašvaldības saimniecisko darījumu līdzekļu un to veidošanās avotus;
  • organizēt, plānot, koordinēt, kontrolēt un sastādīt operatīvos (mēneša, ceturkšņa) un gada kopsavilkuma pārskatus par pašvaldības pamatbudžeta, ziedojumu ieņēmumiem un izdevumiem, īpašumiem, ieguldījumiem, līdzekļiem, krājumiem un saistībām;
  • piedalīties pašvaldības iestāžu, aģentūru, kapitālsabiedrību reorganizācijas vai likvidācijas darbā, savas kompetences ietvaros;
  • sagatavot un saskaņot domes lēmumu projektus par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem;
  • sastādīt pārskatus Valsts ieņēmumu dienestam, Centrālajai statistikas pārvaldei u.c. Latvijas Republikas normatīvajos aktos paredzētajām iestādēm;
  • regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju;
  • konsultēt pašvaldības iestāžu vadītājus grāmatvedības uzskaites jautājumos.

Piedāvājam:

  • Interesantu un atbildīgu darbu pašvaldībā;
  • Atalgojumubruto 1725,-euro;
  • Veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika beigām).

Pieteikumu un CV ar norādi „Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītājs/-a”līdz 2021.gada 24.septembrimsūtīt uzpersonals@saulkrasti.lvvai pa pastu: Saulkrastu novada dome, Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu novads, LV-2160, vai iesniegt personīgi Saulkrastu novada pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā domes darba laikā.

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, Saulkrastu novada dome informē, ka:

  1. jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;
  2. iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Saulkrastu novada dome, kontaktinformācija: Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu nov., LV 2160, tālrunis 67142529