Sākot ar 2021. gada 1. janvāri aicinām darbā sociālo darbinieku.
Galvenie amata pienākumi:
- Veikt sociālo gadījumu vadīšanu darbā ar pilngadīgām personām;
- pieņemt no iedzīvotājiem iesniegumus par sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības nepieciešamību;
- informēt iedzīvotājus par sniegtajiem sociālajiem pakalpojumiem un sniegto palīdzību, to saņemšanas kārtību, par klientu tiesībām un līdzdarbības pienākumiem sociālās palīdzības saņemšanā;
- noformēt sociālā dienesta sēžu protokolus un lēmumus;
- darbs programmā SOPA;
- veikt klientu apsekošanu dzīvesvietā;
- pildīt citus iestādes vadītāja uzdotos pienākumus savas kompetences robežās.
Prasības pretendentam:
- Otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajā darbā;
- Vēlama pieredze sociālajā darbā;
- Spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, atbildības sajūta un iecietība stresa situācijās;
- Prasme strādāt komandā;
- Vēlama prasme strādāt ar programmu SOPA;
- Labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku;
- Valsts valodas zināšanas atbilstoši valsts valodas likuma prasībām.
Piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu darbu;
- profesionālu kolēģu atbalstu ikdienas darbā;
- iespējas strādāt saliedētā un mērķtiecīgā komandā;
- atalgojumu bruto 1031.00euro;
- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika beigām).
Pieteikumu un CV ar norādi „Sociālais darbinieks” sūtīt līdz 29. novembrim uz e- pastu socialaisdienests@saulkrasti.lv vai pa pastu (adresējot Saulkrastu sociālajam dienestam) uz Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu novads, LV-2160, vai iesniegt personīgi Saulkrastu sociālajā dienestā 108.kabinetā dienesta darba laikā.
Tālrunis uzziņām 67142510