SIA KH Select ir dāņu akcionāriem piederošs starptautisks uzņēmums, kurš nodarbojas ar laša pārstrādi un eksportu uz ES valstīm.

MEKLĒJAM GRĀMATVEDI

Mēs no Jums sagaidām šādas prasmes:
• Iepriekšēja pieredze grāmatveža pienākumu veikšanā;
• Latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas mutiski un rakstos;
• Labas prasmes darbā ar MS Office, t.sk., MS Excel;
• Priekšroka tiem kandidātiem, kuriem ir pieredze ar Microsoft Dynamics NAV uzņēmuma vadības programmu;
• Spēja veikt vairākus darbus vienlaicīgi, nosakot prioritātes;
• Spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus;
• Precizitāte un iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības prasmes.
Galvenie darba pienākumi:
• Kreditoru pirmdokumentu ievads grāmatvedības uzskaites sistēmā, rēķinu pārbaude atbilstoši nodokļu likumdošanai;
• Veikt uzņēmuma darbinieku darba samaksas un algas nodokļu aprēķinu;
• Veikt kreditoru rēķinu apmaksu bankā;
• Avansa norēķinu apstrāde.
Jūs iegūsiet:
• Atbildīgu darbu un vērtīgu pieredzi stabilā uzņēmumā;
• Pozitīvu un profesionālu darba vidi;
• Apmācības uzsākot darbu;
• Sociālās garantijas;
• Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
• Atalgojumu mēnesī – 1405 eur bruto;
• Darba vietu Ādažos;
• Darba diena 8h
CV sūtīt uz:
SIA „KH Select”
Muižas ielā 18, Ādaži, LV-2164

vai uz e-pastu: ilva@khselect.lv
Tālr.: +371 29539670