Pedagoģiski medicīniskā komisija
2024. gada 4. janvārī tika noslēgts sadarbības līgums ar Limbažu novada pašvaldību par sadarbību pedagoģiski medicīniskās komisijas pakalpojuma sniegšanā Saulkrastu novada pašvaldības administratīvajā teritorijā deklarētajiem izglītojamiem.
Pieteikšanās komisijai:
- Pieteikšanās notiek elektroniski iesūtot iesniegumu Saulkrastu novada pašvaldības Izglītības daļas izglītības darba speciālistei uz e-pastu: izglitiba@saulkrasti.lv, norādot izglītojamā vārdu un uzvārdu, vecumu, izglītības iestādi, klasi, mācību/dzimto valodu, pieteikšanas iemeslu (īsu problēmas formulējumu), pieteicēja vārdu, uzvārdu un tālruņa numuru.
- Nepieciešamos dokumentus iesniedz izglītojamā vecāki vai pilnvarotā persona.
Komisijā iesniedzamie dokumenti:
- Vecāku iesniegums – Iesnieguma veidlapa;
- Izglītojamā dzimšanas apliecība vai pase un vecāku personu apliecinošs dokuments;
- Ģimenes ārsta atzinums par izglītojamā vispārējo veselības stāvokli, norādot ziņas par izglītojamā redzi un dzirdi, kurš izdots ne agrāk kā vienu mēnesi pirms komisijas sēdes;
- Ārsta speciālista atzinums par veselības stāvokli, kurš izdots ne agrāk kā trīs mēnešus pirms komisijas sēdes – skatīt failu;
- Izglītības iestādes informācija par izglītojamo (skatīt failu) vai izglītojamā raksturojums, kuri sagatavoti ne agrāk kā vienu mēnesi pirms komisijas sēdes;
- Izglītojamā sekmju izraksts vai liecība, darba burtnīcas un pārbaudes darbi matemātikā un dzimtajā valodā;
- Izglītības iestādes logopēda, speciālā pedagoga atzinumi par izglītojamo, kuri sagatavoti ne agrāk kā vienu mēnesi pirms komisijas sēdes;
- Izglītības iestādes psihologa atzinums par izglītojamo, kurš sagatavots ne agrāk kā gadu pirms komisijas sēdes;
- Bērnu psihiatra, neirologa atzinums par izglītojamo, kurš izdots ne agrāk kā trīs mēnešus pirms komisijas sēdes;
- Citi speciālistu atzinumi, kas raksturo izglītojamā veselības stāvokli, spēju un attīstības līmeni un kas izdoti ne agrāk kā trīs mēnešus pirms komisijas sēdes.