Saulkrastu novada pašvaldība (reģ.nr.90000068680) aicina pievienoties savai komandai ADMINISTRATĪVĀS NODAĻAS VADĪTĀJU uz nenoteiktu laiku.

Motivētu pieteikumu un CV ar norādi „Konkursam uz Administratīvās nodaļas vadītāja amatu” līdz 2023.gada 26.novembrim sūtīt uz e- pastu personals@saulkrasti.lv vai pa pastu Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu novads, LV-2160 vai iesniegt personīgi Saulkrastu novada pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā domes darba laikā.

Galvenās prasības:

  • augstākā juridiskā (vēlamā specializācija – publiskās tiesības) vai maģistra grāds tiesību zinātnēs un teicamas zināšanas galvenajās tiesību jomās;
  • procesu un komandas vadības pieredze ne mazāka par 3 gadiem;
  • praktiska darba pieredze ar juridiskiem dokumentiem;
  • pašvaldības darbības reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana;
  • par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze pašvaldībā vai valsts iestādē;
  • zināšanas un prasme orientēties juridiskās, izglītības, lietvedības un informācijas tehnoloģiju pārvaldības jautājumos;
  • zināšanas finanšu plānošanā un iepirkumu procedūras jautājumos;
  • augsta atbildības sajūta un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu;
  • teicamas komunikācijas un argumentācijas prasmes;
  • spēja vadīt un motivēt darbinieku komandu;
  • teicamas plānošanas un administrēšanas prasmes;
  • spēja ātri identificēt problēmsituācijas un rast risinājumus to novēršanai;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
  • teicamas prasmes strādāt ar biroja tehniku, datoru (MS Office programmas, Internet, vēlams DVS Namejs).

Galvenie pienākumi:

  • pārraudzīt nozares politikas ieviešanu juridiskajā, publisko iepirkumu, personāla vadības procesu, izglītības, dokumentu pārvaldības un informācijas tehnoloģiju jomās;
  • koordinēt un kontrolēt nodaļas darbinieku darbu;
  • nodrošināt normatīvo aktu izstrādi un ieviešanu nodaļas kompetences jomās;
  • izstrādāt juridisko un kontroles jautājumu risināšanas politiku un procedūras;
  • piedalīties pašvaldības attīstības un vispārējās stratēģijas izstrādāšanā;
  • vadīt personāla politikas izstrādāšanu un ieviešanu, nodrošināt personāla vadības procesu attīstību un savstarpējo integrāciju vairākās iestādēs;
  • koordinēt nozares un iestādes komunikācijas politikas un stratēģijas īstenošanu sadarbībā ar padotības iestādēm un sadarbības partneriem.

Piedāvājam:

  • atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu un iespēju strādāt saliedētā un mērķtiecīgā komandā;
  • profesionālu kolēģu atbalstu ikdienas darbā;
  • atalgojumu bruto 2022,- euro;
  • piemaksas atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam;
  • apmaksātu veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika beigām).
  • amatamirnoteiktsvalstsamatpersonas statuss.

Motivētu pieteikumu un CV ar norādi „Konkursam uz Administratīvās nodaļas vadītāja amatu” līdz 2023.gada 26.novembrim sūtīt uz e- pastu personals@saulkrasti.lv vai pa pastu Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu novads, LV-2160 vai iesniegt personīgi Saulkrastu novada pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā domes darba laikā.

Tālrunis uzziņām 25723600

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, Saulkrastu novada pašvaldība informē, ka:

  1. jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;
  2. iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Saulkrastu novada pašvaldība, kontaktinformācija: Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu nov., LV 2160, tālrunis 67142529.