Skultes ostas pārvalde aicina darbā BIROJA ADMINISTRATORU uz noteiktu laiku.

Pieteikumu un CV ar norādi „Biroja administrators” sūtīt līdz 24.novembrim uz e-pastu birojs@skulteport.lv vai pa pastu (adresējot Skultes ostas pārvaldei) uz Upes iela 41, Zvejniekciems, Saulkrastu pag., Saulkrastu novads, LV-2161, vai iesniegt personīgi Skultes ostas pārvaldē darba laikā.

Skultes ostas pārvalde
(reģistrācijas numurs 90000462022)

aicina darbā

BIROJA ADMINISTRATORS

(uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

  • Nodrošināt gan ienākošās, gan izejošās, gan iekšējās informācijas apriti starp ostas pārvaldes struktūrām, darbiniekiem un administrāciju, izmantojot dažādus informācijas nodošanas kanālus;
  • Organizēt sapulces un sēdes ostas pārvaldē, kā arī ostas pārvaldes pārstāvju un klientu tikšanās, nodrošinot dalībniekus ar nepieciešamo informāciju pirms, pēc, kā arī sanākšanas laikā un protokolēt sēdi vai sanāksmi, nodrošināt ar pieprasītajiem tehniskajiem līdzekļiem (tāfeli, projektoru, ekrānu, datoru utm.), kā arī uzņemties sarunu tulkošanu savu iespēju robežās.
  • Noformēt dokumentus, izmantojot biroja tehniku. Pārzināt komunikāciju tehnoloģiju iespējas saziņas, kā arī dokumentu gatavošanas un glabāšanas procesus;
  • Veikt saņemtās, nosūtāmās un iekšējās aprites dokumentu uzskaiti un reģistrēšanu, kontrolēt dokumentu izpildes termiņu;
  • Reģistrēt sadarbības, zemes nomas un darba līgumus;
  • Organizēt un vadīt ostas pārvaldes personāla lietas, sniegt informatīvu, u.c. veida atbalstu pārvaldes darbiniekiem;
  • Organizēt un vadīt ostas pārvaldes arhīva darbu;
  • Pārzināt ostas pārvaldes izstrādātos projektus, iepazīties ar dokumentāciju, savas kompetences ietvaros sekot projektu norises gaitai, koordinēt to, uzraudzīt projektu realizācijas gaitu, sekot darba izpildes termiņiem, kārtot projektu dokumentāciju, sagatavot atskaites gan ostas pārvaldes administrācijai, gan citām institūcijām;
  • Sagatavot dažāda veida atskaites vadības un sadarbības institūcijām;
  • Sniegt atbalstu grāmatvedībai atskaišu sagatavošanā;
  • Biroja uzturēšana ( kancelejas preces, apkopējas darba pārraudzība un nodrošināšana, tehnikas uzraudzība utml. );
  • Darba drošības normu nodrošināšana pārvaldē;
  • Nolikumu izstrāde atbilstoši aktuāliem normatīviem aktiem.

Prasības pretendentam:

  • augstākā vai vidējās pakāpes profesionālā izglītība;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas;
  • normatīvo aktu, kas reglamentē ostas darbības, lietvedības un projektu administrēšanas pārzināšana;
  • izpratne un zināšanas elektronisko dokumentu apritē un arhivēšanā;
  • prasme sagatavot administratīvos aktus, vēstules un ziņojumus, atzinumus;
  • izcilas iemaņas darbā ar datoru, informāciju sistēmām un programmām, biroja tehniku;
  • prasme strādāt komandā, svarīgi uzņemties iniciatīvu un atbildību;
  • prasme plānot, vadīt un organizēt darbu, spēja skaidri paust savu viedokli;
  • B kategorijas apliecība;
  • pieredze administrācijas darbā tiks uzskatītas par priekšrocību.

Piedāvājam:

  • stabilu, atbildīgu darbu;
  • atalgojumu bruto 1712.00eiro;
  • veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika beigām).

Pieteikumu un CV ar norādi „Biroja administrators” sūtītlīdz 24.novembrimuz e-pastubirojs@skulteport.lvvai pa pastu (adresējot Skultes ostas pārvaldei) uz Upes iela 41, Zvejniekciems, Saulkrastu pag., Saulkrastu novads, LV-2161, vai iesniegt personīgi Skultes ostas pārvaldē darba laikā.

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz interviju!