Izvērtējot pašreizējo SIA “ZAAO”(turpmāk tekstā ZAAO) norēķinu sistēmu, kuru līdz šim ZAAO klienti bieži vērtējuši kā sarežģītu un neizprotamu, no 2023. gada 1. janvāra tiek mainīta apmaksas kārtība – ikvienam klientam tiks sagatavots un nosūtīts ikmēneša rēķins par konkrētajā mēnesī sniegtajiem pakalpojumiem, kuru iespējams apmaksāt arī pasta nodaļās un veikalu kasēs.

Ikmēneša rēķinus (līdz nākamā mēneša 15. datumam) klienti varēs saņemt:

  • uz līgumā noradīto elektroniskā pasta adresi (e-pastu). Ja tā norādīta līgumā, tad tiks automātiski izvēlēta kā saņemšanas veids un atkārtoti nav jāiesniedz. Ja līgumā e-pasta adrese nav norādīta, to var izdarīt, nosūtot informāciju uz zaao@zaao.lv.
  • izmantojot pasta pakalpojumu, kam tiks piemēroti pasta sūtīšanas izdevumi (šobrīd 1,21 EUR) ;
  • mobilā telefona īsziņas formā bez maksas. Šai iespējai klienti aicināti pieteikties, nosūtot ziņu uz ZAAO tālruņa numuru 20258550 vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistiem pa tālruņa numuru 64281250. Nosūtītajā īsziņā tiks norādīta tikai summa, tāpēc šā gada janvārī klientam tiks nosūtīta klientu karte ar svītrkodu, kuru ērti varēs glabāt, piemēram, naudas makā un, to noskenējot, nosaucot summu, kas norādīta īsziņā, veikt ikmēneša rēķina apmaksu.

Saņemto rēķinu (pirmo rēķinu klienti saņems februārī) varēs apmaksāt:

  • internetbankā , maksājuma uzdevumā norādot līguma un rēķina numuru;
  • VAS Latvijas Pasts pasta nodaļās, uzrādot rēķina vai klientu kartes svītrkodu;
  • Mego, Maxima, Narvesen, top! (SIA Madara 89) veikalu tīklu kasēs (licencēta maksājumu uzņēmuma SIA “SOLLO LV” partneri), uzrādot rēķina vai klienta kartes svītrkodu.

Jautājumu gadījumā aicināti sazināties ar ZAAO, zvanot uz tālruņa numuru 64281250 vai rakstot uz e-pasta adresi zaao@zaao.lv.