Domes lēmumu izsniegšana
Pakalpojuma pieprasīšana
Jāuzraksta brīvas formas iesniegums par domes lēmuma izsniegšanu, norādot dokumenta nosaukumu, datumu un numuru (ja ir zināms).
Pakalpojumu var pieprasīt:
- e-adreses lietotāji – nosūtot elektroniski parakstītu iesniegumu uz pašvaldības e-adresi;
- nosūtot elektroniski parakstītu iesniegumu uz pašvaldības e-pastu pasts@saulkrasti.lv;
- sūtot savu pieprasījumu pa pastu Saulkrastu novada pašvaldībai uz adresi Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu novads, LV 2160;
- klātienē, personīgi iesniedzot pašvaldībai adresētu iesniegumu.
Pakalpojuma apmaksa
Par atkārtotu domes sēdes, komitejas vai komisijas lēmuma vai protokola izsniegšanu tiek piemērota nodeva (saskaņā ar Saulkrastu novada domes saistošajiem noteikumiem Nr. SN 32/2022 “Saistošie noteikumi par nodevu pašvaldības izstrādāto oficiālo dokumentu un apliecinātu to kopiju saņemšanai“.
Pakalpojuma saņemšana
Pēc iesnieguma saņemšanas un pašvaldības nodevas samaksas 30 dienu laikā tiek sagatavots pieprasītais dokuments.
Sagatavotie dokumenti tiek nosūtīti adresātam pa pastu, elektroniski vai sagatavoti izsniegšanai klātienē.