Saulkrastu novada pašvaldība aicina pievienoties savai komandai pašvaldības aģentūras “Saulkrastu novada veselības un sociālās aprūpes centrs” direktoru/-i.

Galvenie amata pienākumi:

  • plānot, vadīt un atbildēt par Saulkrastu novada veselības un sociālās aprūpes centra darbu;
  • nodrošināt Pašvaldības aģentūras pamatdarbību, administratīvo un saimniecisko, kā arī finanšu vadību;
  • pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros;
  • nodrošināt Saulkrastu sociālās aprūpes mājas veiksmīgu pievienošanu Pašvaldības aģentūrai;
  • nodrošināt likumos, Ministru kabineta noteikumos, Saulkrastu novada domes lēmumos un apstiprinātajās nozares attīstības koncepcijās, stratēģijās un citos nozares attīstību reglamentējošos dokumentos noteikto mērķu un uzdevumu īstenošanu;
  • vadīt un plānot pašvaldības aģentūras finanses (budžetu); iestādes finanšu plānošanā un izlietošanas kontrolē;
  • organizēt pašvaldības aģentūras ikdienas darbu;

Prasības pretendentiem:

  • augstākā izglītība medicīnā vai vadībā (maģistra grāds tiks uzskatīts kā priekšrocība);
  • vismaz piecu gadu darba pieredze medicīnas jomā vai medicīnas iestādes vadības darbā;
  • pieredze iestādes vai projektu finanšu plānošanā un izlietošanas kontrolē;
  • zināšanas par iestādes darba organizēšanu (darba tiesības, lietvedība, finanšu jautājumi) un šo jomu reglamentējošu normatīvo aktu pārzināšana;
  • zināšanas un izpratne par medicīnas jautājumiem un aktualitātēm medicīnas nozarē Latvijā;
  • teicamas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • prasme vadīt komandu, motivēt darbiniekus, paust viedokli, pamatot savu rīcību un lēmumus;
  • analītiskā domāšana, pozitīva attieksme pret inovācijām, mērķtiecība, precizitāte, disciplinētība, augsta atbildības sajūta, spēja noteikt prioritātes, organizēt un plānot darbu;
  • datorprasmes labā lietotāja līmenī;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī.

Piedāvājam:

  • interesantu un atbildīgu darbu;
  • profesionālu kolēģu atbalstu ikdienas darbā;
  • iespēju strādāt saliedētā un mērķtiecīgā komandā;
  • atalgojumu 1917,-euro (pirms nodokļu nomaksas);
  • veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika beigām).

Motivācijas vēstuli, dzīves aprakstu (CV); augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju; redzējumu par pašvaldības aģentūras “Saulkrastu novada veselības un sociālās aprūpes centrs” darbību un attīstības prioritātēm tuvākajos 5 (piecos) gados

līdz 2021. gada 1. augustam sūtīt uz e-pastu personals@saulkrasti.lv vai pa pastu Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu novads, LV-2160, vai iesniegt personīgi Saulkrastu novada domes Klientu apkalpošanas centrā.

Ar konkursa NOLIKUMU iespējams iepazīties ŠEIT.

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.


Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, Saulkrastu novada dome informē, ka:

  1. jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;
  2. iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Saulkrastu novada dome, kontaktinformācija: Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu nov., LV 2160,
    e-pasts:personals@saulkrasti.lv.