Saulkrastu novada pašvaldība izsludina atklātu konkursu uz pašvaldības kapitālsabiedrības SIA “Saulkrastu komunālserviss” valdes locekļa amatu. 

Pretendentus aicinām līdz 2023.gada 23.martam pieteikties, iesniedzot pieteikumu (motivētu pieteikuma vēstuli (nolikuma 1.pielikums); dzīves aprakstu (CV forma nolikuma 2.pielikums); izglītību un papildus apmācību apliecinošu dokumentu kopijas; citus dokumentus, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi; redzējumu par kapitālsabiedrības darbības organizēšanu un attīstības prioritātēm tuvākajos 2 (divos) gados, turpmāko attīstības virzību, problēmām un risinājumiem (ne vairāk kā divas A4 formāta lapaspuses) ar norādi “Nominācijai uz SIA “Saulkrastu komunālserviss” valdes locekļa amatu” sūtot uz e-pastu: personals@saulkrasti.lv vai pa pastu: Saulkrastu novada pašvaldība, Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu novads, LV-2160.

Saulkrastu novada pašvaldība
izsludina atklātu konkursu uz
pašvaldības kapitālsabiedrības SIA “Saulkrastu komunālserviss”
(reģ.Nr. LV40103027944)
valdes locekļa amatu

Galvenie amata pienākumi:

  • pamatdarbības nodrošināšana atbilstoši kapitālsabiedrības statūtiem;
  • darbības stratēģijas plānošana, vadīšana un koordinēšana;
  • darba plāna izstrādes koordinēšana un pārraudzība, ekonomiskās un tehniskās attīstības rādītāju noteikšana;
  • darbības analīze un novērtēšana, pašvaldības kapitāla daļu turētāja informēšana par rezultātiem;
  • budžeta plānošana un izpildes kontrole;
  • izdevumu kontrole, materiāltehnisko un citu resursu apgādes plānošana un to racionālās izmantošanas nodrošināšana;
  • Eiropas Savienības struktūrfondu finansēto projektu ieviešana un uzraudzība;
  • operatīvās, grāmatvedības, statistiskās uzskaites un pārskatu sagatavošanas organizēšana;
  • ikdienas operatīvo darba procesu vadīšana;
  • personāla vadības procesu nodrošināšana;
  • pārstāvības nodrošināšana tiesā, kapitālsabiedrības interešu aizstāvībai;
  • pārstāvība darījumos ar citiem uzņēmumiem un iestādēm.

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta otrās daļas prasībām un likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasībām;
  • nevainojama reputācija (valdes locekļa amata kandidāts ir uzskatāms par personu ar nevainojamu reputāciju, ja nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo un nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju);
  • vismaz otrā līmeņa augstākā izglītība (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību), ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā, tiesību zinātnēs, inženierzinātnēs vai nekustamā īpašuma pārvaldīšanas jomā;
  • ne mazāk kā divu gadu darba pieredze, amatā, kas nodrošina iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa pienākumus uzņēmumā, kas nodrošina komunālos pakalpojumus (piemēram, ūdenssaimniecība, ielu un ceļu uzturēšana, siltumapgāde, ēku apsaimniekošana u.tml.)
  • pieredze komunālo pakalpojumu jomā (ūdenssaimniecība, siltumapgāde, ēku apsaimniekošana, ielu un ceļu uzturēšana);
  • izpratne par kapitālsabiedrības darbības principiem;
  • zināšanas un praktiskā darba pieredze ES struktūrfondu projektu ieviešanā un uzraudzībā;
  • zināšanas un praktiskā pieredze publisko iepirkumu organizēšanā;
  • pieredze iestādes finanšu līdzekļu plānošanā un izlietošanā;
  • stratēģiskās plānošanas prasme, prasme formulēt viedokli, pamatot savu rīcību un lēmumus;
  • analītiska un sistēmiska domāšana, pozitīva attieksme pret inovācijām, mērķtiecība, precizitāte, disciplinētība;
  • spēja veidot pozitīvas attiecības, prasme konfliktu risināšanā, labas komunikācijas prasmes, psiholoģiska noturība stresa situācijās;
  • valsts valodas un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas valdes locekļa uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamā apjomā (mutvārdos un rakstos);
  • labas datorprasmes Microsoft Offce (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint u.c.);
  • augsta atbildības izjūta, precizitāte;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

Piedāvājam:

  • atalgojumu 2681,70 EUR (pirms nodokļu nomaksas);
  • iespēju radošu un inovatīvu ideju realizācijai;
  • dinamisku un aizraujošu darba ikdienu;
  • profesionālās kompetences pilnveides un izaugsmes iespējas.

Ar nominācijas nolikumu var iepazīties www.saulkrasti.lv sadaļā Pašvaldība / Vakances

Pretendentus aicinām līdz 2023.gada 23.martam pieteikties, iesniedzot pieteikumu (motivētu pieteikuma vēstuli (nolikuma 1.pielikums); dzīves aprakstu (CV forma nolikuma 2.pielikums); izglītību un papildus apmācību apliecinošu dokumentu kopijas; citus dokumentus, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi; redzējumu par kapitālsabiedrības darbības organizēšanu un attīstības prioritātēm tuvākajos 2 (divos) gados, turpmāko attīstības virzību, problēmām un risinājumiem (ne vairāk kā divas A4 formāta lapaspuses) ar norādi “Nominācijai uz SIA “Saulkrastu komunālserviss” valdes locekļa amatu” sūtot uz e-pastu: personals@saulkrasti.lv vai pa pastu: Saulkrastu novada pašvaldība, Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu novads, LV-2160.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, Saulkrastu novada pašvaldība informē, ka:

  1. jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;
  2. iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Saulkrastu novada pašvaldība, kontaktinformācija: Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu nov., LV 2160, tālrunis 67142529.