Laikā, kad liela daļa pakalpojumu tiek sniegta attālināti, aicinām iedzīvotājus aktīvāk izmantot elektroniskās saziņas iespējas.

Izmantojot drošu elektronisko parakstu (eParakstu), ir vairākas būtiskas priekšrocības – tas ir ērtāk, jo dokumentus nav jānes uz valsts vai pašvaldības iestādi, tas ir pieejams bez maksas, nav jārēķinās ar iestāžu darba laiku un dokumentus var nosūtīt 24 stundas diennaktī no jebkuras vietas pasaulē, kur pieejams dators, viedtālrunis un internets.

Ērtākai un ātrākai informācijas apmaiņai un pakalpojumu saņemšanai iesakām izmantot elektroniskos saziņas līdzekļus: ar drošu elektronisko parakstu parakstītiem dokumentiem – e-pasts pasts@saulkrasti.lv (Saulkrastu domei adresētiem e-pastiem) vai autorizējoties, e-iesniegums pašvaldībai portālā www.latvija.lv

Drošs eParaksts nodrošina ērtu saziņu ar iestādēm un organizācijām, to var izmantot sadzīves pakalpojumu, apdrošināšanas, veselības aprūpes, juridisko pakalpojumu un dažādu finanšu pakalpojumu saņemšanai. Pateicoties piedāvātajām iespējām, arī uzņēmumu var dibināt, neizejot no mājas, turklāt arī darba līgumus var parakstīt elektroniski

eParakstu var izmantot:
– lai saņemtu e-pakalpojumus, kuru izpildei nepieciešama autentifikācija;
– lai parakstītu dokumentus ar drošu elektronisko parakstu (piemēram, līgumus ar atkritumu apsaimniekotāju, pieteikumus skolai u.c.). Uzzini vairāk tīmekļa vietnē eParaksts.lv.

Izveidojiet savu E-adresi, kas būs Jūsud igitālā pastkastīte portālā Latvija.lv (sadaļā “Mana darba vieta”) un nodrošinās iespēju oficiāli sazināties ar visām valsts un pašvaldību iestādēm.

eParaksta iespējas