Jau 10 mēnesi SIA Saulkrastu komunālserviss klienti rēķinu saņemšanai un saziņai izmanto tiešsaistes vietni Bill.me. Par sadarbības gaitu un pakalpojuma lietošanu ārkārtējās situācijas laikā stāsta uzņēmuma valdes locekle Raimonda Kosmane un Bill.me projektu vadītāja Alisa Dudareva.

Bill.me sniedz iespēju lietotājam sekot līdzi savas mājsaimniecības uzturēšanas izmaksām, veikt rēķinu apmaksu, kontrolēt un noziņot patērētā ūdens, kā arī pieņemt savlaicīgus lēmumus, pamatojoties uz informāciju no pakalpojuma sniedzēja. Tā ir pieejama gan kā tiešsaistes vietne datorā vai planšetdatorā, gan kā mobilā lietotne.

Kā vienu no lielākajiem sasniegumiem Bill.me projektu vadītāja Alisa Dudareva uzsver plašu vietnes piedāvāto risinājumu klāstu: “Liels izaicinājums bija izveidot vietni, kas būtu noderīga lielākajai daļai lietotāju, jo nav iespējams izveidot vienotu rīku, kas derētu absolūti visiem. Sadarbībā ar dažādu nozaru pārstāvjiem mums izdevās iestrādāt Bill.me vietnē visas nepieciešamās funkcionālās iespējas, un lielākā daļa no tām ir bezmaksas. Uzskatu, ka ikvienam lietotājam jāizvērtē, kā jau esošās tehnoloģiskās iespējas izmantot savā labā visefektīvāk”.

“Esam pārliecināti, ka mūsu darbības pamats — sniegto pakalpojumu kvalitāte — bija un paliks nemainīgs. Mums jābūt gataviem nepārtrauktai attīstībai, tāpēc būtiski ir piedāvāt mūsdienīgus risinājumus patērētājiem. Sadarbība ar Bill.me pierādīja, ka ērts, drošs un ātrs tiešsaistes norēķinu un saziņas rīks ir tas, ko klients ir gatavs izmantot ikdienā. Vairāki mūsu klienti ir pauduši atziņu skaitītāju rādījumu nodošanas iespējai mobilajā lietotnē,” stāsta SIA Saulkrastu komunālserviss valdes locekle Raimonda Kosmane.

Gandrīz 70 % Latvijas iedzīvotāju ir kļuvis svarīgi, ka uzņēmumu preces un pakalpojumus var saņemt tiešsaistē, liecina Finanšu nozares asociācijas maijā veiktais pētījums Latvijas iedzīvotāju vidū.

“Svarīgi, ka, mainoties ikdienas paradumiem un pieaugot pakalpojumu saņemšanai tiešsaistē, iedzīvotāji izvēlas elektroniskus maksājumu veidus. Bill.me vietne piedāvā visdrošāko maksājumu tehnoloģiju, jo ir verificēts Visa un MasterCard maksājumu sistēmu partneris, un pilnībā atbilst visaugstākajiem drošības standartiem,” norāda A. Dudareva.

Daudzi klienti novērtē iespēju nosūtīt un saņemt rēķinus un paziņojumus elektroniski. Mūsu gadījumā aptuveni 80 % klientu izmanto tiešsaistes norēķinu platformas Bill.me piedāvātās iespējas. Ne mazāk svarīgs lietošanas aspekts ir bezmaksas mobilā lietotne, kuru mūsu klienti var izmantot rēķinu saņemšanai un apmaksai, ūdens skaitītāju rādījumu iesniegšanai, uzņēmuma paziņojumu saņemšanai,” saka Raimonda Kosmane.

Situācija ar Covid-19 ir pierādījusi, ka uzņēmumos veiktajos procesos ir jābūt vienkāršai un efektīvai norēķinu un saziņas sistēmai, kas spēj nodrošināt darbu un pakalpojumu sniegšanu attālināti.

“Pandēmijas laiks ir pierādījis, ka attālinātas tiešsaistes tehnoloģijas ir nepieciešamas un bez tām mūsdienu sabiedrībai ir grūti funkcionēt. Šis laiks daudzviet ir licis mainīties gan normatīvajam regulējumam, gan cilvēku paradumiem,” teic uzņēmuma valdes locekle Raimonda Kosmane.

Klientus, kas pašreiz neizmanto Bill.me, aicinām reģistrēties, uz e-pasta adresi info@komunalserviss.lv iesūtot šādu informāciju: vārds, uzvārds, īpašuma adrese. Reģistrācija, rēķinu saņemšana, skaitītāju rādījumu nodošana Bill.me vietnē ir BEZ MAKSAS.