Saulkrastu novada pašvaldība aicina darbā īpašuma apsaimniekošanas nodaļas vadītāju.

Galvenie amata pienākumi:

  • nodaļas darba organizēšana un uzraudzība;
  • plānot un izpildīt nodaļas budžetu;
  • organizēt un vadīt pašvaldības īpašuma uzturēšanu, apsaimniekošanu;
  • sagatavot projektēšanas uzdevumus, darba uzdevumus, darbu apjomus un tāmes plānotajiem nodaļas darbiem;
  • pārzināt un uzraudzīt pašvaldības īpašumā notiekošos remonta un uzturēšanas darbus;
  • organizēt novada teritorijas apsaimniekošanu;
  • nodrošināt atbalstu pašvaldības iestādēm sagādes jomā;
  • prasme sagatavot un strādāt ar būvniecības tehnisko dokumentāciju, orientēšanās būvmateriālu piedāvājumā, piemērotībā un izmaksās
  • regulāri apsekot pašvaldības īpašumus, t.sk. izīrētos dzīvokļus un iznomātās telpas, fiksēt ar nekustamajiem īpašumiem saistīto iekārtu tehnisko stāvokli;
  • piedalīties pašvaldības nekustamo īpašumu un ar tiem saistīto iekārtu uzturēšanai nepieciešamo būvdarbu, t.sk. remontdarbu, plānošanā un realizācijā
  • veikt pašvaldības teritorijas plānošanas regulāru analīzi;
  • veikt lietišķo saraksti pašvaldības iekšienē, kā arī sagatavot un/vai koordinēt saraksti par īpašuma apsaimniekošanas, iznomāšanas, apgrūtināšanas u.c. jautājumiem;
  • piedalīties pašvaldības stratēģijas, kas saistīta ar īpašuma apsaimniekošanu formulēšanā, izpildes uzraudzībā un atskaišu par rezultātiem sagatavošanā;
  • nodaļas darbinieku vadība;
  • orientēties visos nodaļas pārziņā esošos jautājumos un nodrošināt to savlaicīgu izpildi, sniegt priekšlikumus pašvaldības vadībai savā kompetencē esošu jautājumu risināšanai;
  • sagatavot, uzlabot pašvaldības iekšējos normatīvus labākai nekustamo īpašumu apsaimniekošanai;
  • iepirkumu tehniskās dokumentācijas sagatavošana.

Prasības pretendentam:

  • otrā līmeņa augstākā izglītība inženierzinātnēs, īpašumu apsaimniekošanā vai līdzvērtīgā jomā;
  • vismaz divu gadu pieredze vadītāja amatā, vēlams valsts vai pašvaldību iestādēs;
  • pieredze darbā ar būvniecības dokumentāciju (tāmes, izmaksu plānošana, darbu uzskaite, kontrole);
  • pārzināt būvdarbu vadīšanu, būvniecības materiālu tehnoloģiju un būvju ekspluatāciju un nekustamā īpašuma atjaunošanas un pārbūves darbu plānošanu un izpildi;
  • vēlama budžeta veidošanas, plānošanas un uzskaites veikšanas prasme;
  • prasme lasīt tehnisko dokumentāciju (rasējumus, skices, tāmes);
  • pārzināt amata pienākumu izpildē nepieciešamo normatīvo aktu regulējumu;
  • precizitāte darbu izpildē, spēja iekļauties noteiktajos termiņos;
  • spēja operatīvi strādāt ar lielu informācijas apjomu;
  • spēja noteikt prioritātes, organizēt un plānot darbu;
  • labas komunikācijas spējas un augsta atbildības izjūta;
  • prasme strādāt ar datoru, MS Office programmatūru;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī.

Piedāvājam:

  • dinamisku, atbildīgu darbu;
  • profesionālu kolēģu atbalstu ikdienas darbā;
  • iespēju strādāt saliedētā un mērķtiecīgā komandā;
  • atalgojumu bruto1725,-euro;
  • veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika beigām).

Pieteikuma vēstuli ar pretendenta pamatojumu par atbilstību amatam un CV ar norādi „Īpašuma apsaimniekošanas nodaļas vadītājs/-a”līdz 2021. gada 2.septembrimsūtīt uz e-pastupersonals@saulkrasti.lvvai pa pastu Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu novads, LV-2160 vai iesniegt personīgi Saulkrastu novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā.

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, Saulkrastu novada dome informē, ka:

  1. jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;
  2. iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Saulkrastu novada dome, kontaktinformācija: Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu nov., LV 2160,
    e-pasts:personals@saulkrasti.lv.