Saulkrastu novada pašvaldība (reģ.nr.90000068680) aicina pievienoties savai komandai iestādes “SAULKRASTU SPORTA UN ĢIMEŅU CENTRS” vadītāju (uz nenoteiktu laiku).
Pieteikumu iesniegšanas termiņš – 2023.gada 10.decembris (ieskaitot).
Prasības pretendentam:
- Akadēmiskais vai profesionālais bakalaura grāds vai profesionālā augstākā izglītība;
- pieredze (iestādes vai struktūrvienības) vadītāja amatā;
- pieredze sporta pasākumu organizēšanā un vēlama pieredze pasākumu organizēšanā ģimenēm;
- pieredze finanšu plānošanā, finansējuma izlietošanas kontrolē;
- pieredze personāla vadībā;
- vēlamas zināšanas publiskā iepirkuma organizēšanā;
- zināšanas iestādes darba organizācijā (darba likumdošana, lietvedība, personāla vadība, budžeta plānošana, finanšu jautājumi, publiskie iepirkumi) un šo jomu reglamentējošu normatīvo aktu pārzināšana;
- zināšanas un izpratne iestāžu finansēšanas jautājumos un iestādi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem;
- izpratne par izglītības iestādes vadību un profesionālās ievirzes programmu licencēšanu;
- spēja motivēt darbiniekus, prasme vadīt komandu, strādāt komandā, labas organizatora spējas un sadarbības prasmes, disciplinētība, precizitāte un augsta atbildības sajūta, laba saskarsmes kultūra;
- datorprasmes lietotāja līmenī;
- teicamas latviešu valodas zināšanas;
- angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī.
Galvenie amata pienākumi
- plānot, organizēt un vadīt iestādes darbu, atbilstoši savai kompetencei,
- pieņemt lēmumus un izdot rīkojumus par iestādes darbības jautājumiem, kas ir saistoši iestādes darbiniekiem, nodrošināt noteikto darba uzdevumu izpildes kontroli;
- nodrošināt iestādes darbības atbilstību spēkā esošo normatīvo aktu prasībām, Pašvaldības domes lēmumu, rīkojumu ievērošanu un plānot iestādes turpmāko attīstību;
- nodrošināt iestādei noteikto funkciju un uzdevumu kvalitatīvu izpildi, saskaņā ar normatīvo aktu prasībām;
- izstrādāt novada sporta pasākumu plānu nākamajam gadam un līdz 1.novembrim iesniegt to apstiprināšanai pašvaldībai;
- nodrošināt Pašvaldības sporta vērtību apzināšanu, saglabāšanu, popularizēšanu un veicināt sabiedrības aktīvu līdzdarbību sporta pasākumu rīkošanā un norisē;
- nodrošināt novada iedzīvotāju un viesu interesēm atbilstošu, kvalitatīvu un daudzveidīgu sporta, izglītojošo un veselīga dzīvesveida veicinošu pasākumu kopumu un šo pasākumu pieejamību;
- nodrošināt pašvaldības pārstāvniecību nacionālajās sporta veida federācijās, biedrībās, klubos un citās iestādes kompetencē esošajās sporta institūcijās;
- nodrošināt izglītojošus pasākumus bērnu un jauniešu intelektuālai un radošai attīstībai Saulkrastu novadā;
- īstenot ar bērniem, jauniešiem un ģimenēm saistītus projektus izglītības, sporta un veselības veicināšanas jomās;
- atbildēt par darba drošības un ugunsdrošības prasību ievērošanu iestādē, veikt darba vides risku novērtēšanu;
- izstrādāt iestādes darbību reglamentējošus dokumentus un iepazīstināt ar tiem darbiniekus;
- atbildēt par iestādes finanšu līdzekļu un materiālo resursu racionālu izmantošanu, izstrādāt iestādes budžeta projektu, kontrolēt un nodrošināt lietderīgu finanšu līdzekļu izlietošanu;
- nodrošināt iestādes lietvedības, personāla lietvedības un arhīva kārtošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
- nodrošināt iestādei nodotā pašvaldības īpašuma efektīvu izmantošanu, saglabāšanu, modernizāciju un apsaimniekošanu;
- sniegt informāciju un pārskatus par iestādes darbu Saulkrastu novada domes Izglītības kultūras, sporta un jaunatnes lietu komitejai.
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu pašvaldībā;
- draudzīgus, radošus un profesionālus kolēģus;
- stabilu atalgojumubruto1900,-euro;
- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika beigām);
- pilnas slodzes darbu (uz nenoteiktu laiku);
- papildatvaļinājumu līdz 10 dienām;
- atvaļinājuma pabalsts līdz 50% no darbinieka vienas mēnešalgas (nostrādājot pie darba devēja ne mazāk kā vienu gadu);
- profesionālās attīstības un pilnveides iespējas.
Pieteikumu iesniegšanas termiņš – 2023.gada 10.decembris (ieskaitot).
Pieteikumu ar norādi „Konkursam uz pašvaldības iestādes „Saulkrastu sporta un ģimeņu centrs” vadītāja amatu” var iesniegt personīgi, ar pasta starpniecību vai elektroniski.
Pieteikumam jāsatur:
- CV (dzīves apraksts);
- motivācijas vēstule;
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija atbilstoši prasībām;
- redzējums par pašvaldības iestādes “Saulkrastu sporta un ģimeņu centrs” darbību un attīstības prioritātēm tuvākajos 5 (piecos) gados (ne vairāk kā 2 (divas) A4 formāta lappuses.
Ar pasta starpniecību pieteikumu var iesniegt, adresējot sūtījumu Saulkrastu novada pašvaldībai, Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu novads, LV-2160.
Personīgi – Saulkrastu novada pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā darba laikā Raiņa ielā 8, Saulkrastos, domes darba laikā.
Elektroniski uz e-pasta adresi personals@saulkrasti.lv
Ar konkursa nolikumu un vērtēšanas kritērijiem var iepazīties www.saulkrasti.lv sadaļā “Pašvaldība” > “Pašvaldības sludinājumi” > “Vakances/darba piedāvājumi”.
Tālrunis informācijai: 26350099
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, Saulkrastu novada pašvaldība informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;
- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Saulkrastu novada pašvaldība, kontaktinformācija: Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu nov., LV 2160, tālrunis 67142529