Motivētu pieteikumu, CV un redzējumu par Saulkrastu novada pašvaldības attīstību turpmākajiem trīs gadiem ar norādi „Pašvaldības izpilddirektorslīdz 2021.gada 12.decembrim sūtīt uz e-pastu personals@saulkrasti.lv vai pa pastu Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu novads, LV-2160.

Saulkrastu novada pašvaldība

(reģ.nr. 90000068680)

aicina pievienoties savai komandai

IZPILDDIREKTORU/-I

Galvenie amata pienākumi:

  • organizēt, plānot un vadīt centrālās administrācijas darbu, nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu, nodrošināt doto uzdevumu izpildi, darba nepārtrauktību, lietderību un tiesiskumu;

  • kontrolēt pašvaldības iestāžu un kapitālsabiedrību darbu, dot rīkojumus pašvaldības iestāžu vadītājiem, iesniegt domei priekšlikumus par pašvaldības iestāžu un pašvaldības kapitālsabiedrību izveidošanu, reorganizēšanu un likvidēšanu;

  • izveidot un uzturēt centrālās administrācijas iekšējās kontroles sistēmu, noteikt pārvaldes lēmumu priekšpārbaudes un pēcpārbaudes kārtību, organizēt funkciju audita veikšanu pašvaldības iestādēs, t.sk. centrālajā administrācijā;

  • nodrošināt fizisko personu datu aizsardzības principu ievērošanu, organizēt datu apstrādes iekšējo normatīvo aktu izstrādi, veikt datu aizsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanas kontroli centrālajā administrācijā;

  • atbildēt par darba aizsardzības sistēmas un darba aizsardzības prasību ievērošanu centrālajā administrācijā, organizēt darba vides risku novērtēšanu, nodrošināt nelaimes gadījumu darbā uzskaiti un izmeklēšanu, atbilstoši spēkā esošo normatīvo aktu prasībām;

  • uzraudzīt un atbildēt par ugunsdrošības pasākumu ievērošanu centrālajā administrācijā;

  • pārraudzīt pašvaldības iestāžu saimniecisko darbību, izvērtēt pašvaldības iestāžu vadītāju pieņemtos lēmumus, sagatavot priekšlikumus domei par pašvaldības iestāžu nelikumīgu un nelietderīgu lēmumu atcelšanu;

  • nodrošināt domes priekšsēdētāja, domes priekšsēdētāja vietnieka, domes pastāvīgo komiteju un domes izveidoto komisiju tehnisko un organizatorisko apkalpošanu;

  • nodrošināt domes lēmumu projektu, saistošo noteikumu projektu, pašvaldības līgumu projektu, publiskā pārskata, saimnieciskā un gada publiskā pārskata u.c. dokumentu sagatavošanu, un iesniegt tos apstiprināšanai domei;

  • nodrošināt un kontrolēt domes lēmumu, domes izdoto saistošo noteikumu un citu normatīvo aktu, domes priekšsēdētāja rīkojumu izpildi, nepienācīgas izpildes gadījumā ziņot par to domes priekšsēdētājam;

  • nodrošināt un atbildēt par pašvaldības budžeta projekta kvalitatīvu izstrādāšanu, savlaicīgi iesniegt budžeta projektu apstiprināšanai domei;

  • domes noteiktajā kārtībā un ietvaros rīkoties ar pašvaldības mantu un finanšu resursiem, slēgt saimnieciskos, iepirkumu u.c. līgumus, kontrolēt pakalpojumu un būvdarbu izpildi atbilstoši noslēgtajiem līgumiem un parakstīt ar līgumu izpildi saistītos dokumentus;

  • sagatavot ziņojumus un pārskatus pēc domes vai domes priekšsēdētāja pieprasījuma.

Prasības pretendentiem:

  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;

  • vadības pieredze: augstākā līmeņa (iestādes) vai vidējā līmeņa (struktūrvienības) vadītājs vismaz 3 gadus;

  • pieredze cilvēkresursu vadīšanā, budžeta plānošanas un izpildes kontrolē,

  • pieredze un prasmes projektu vadībā un ieviešanā;

  • zināšanas par valsts pārvaldes, tai skaitā pašvaldības darbības principiem, ar pašvaldības darbību saistīto starpnozaru tiesību aktu pārzināšana, zināšanas par lietvedības jautājumiem (dokumentu noformēšana un plūsma);

  • augsta atbildības izjūta;

  • labas prasmes darbā ar datoru (MS Excel, Word, PowerPoint) un Interneta pārlūkiem;

  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī.

Piedāvājam:

  • interesantu un atbildīgu darbu pašvaldībā;

  • profesionālu kolēģu atbalstu ikdienas darbā;

  • iespēju strādāt saliedētā un mērķtiecīgā komandā;

  • atalgojumu 2353,- euro (pirms nodokļu nomaksas);

  • veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika beigām).

Motivētu pieteikumu, CV un redzējumu par Saulkrastu novada pašvaldības attīstību turpmākajiem trīs gadiem ar norādi „Pašvaldības izpilddirektorslīdz 2021.gada 12.decembrim sūtīt uz e-pastu personals@saulkrasti.lv vai pa pastu Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu novads, LV-2160.

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju!

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, Saulkrastu novada dome informē, ka:

1. jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;

2. iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Saulkrastu novada dome, kontaktinformācija: Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu nov., LV 2160, tālrunis 67142529.